توسعه سریع فناوری وارزان‌شدن خدمات و تجهیزات این عرصه باعث همه‌گیرشدن ابزارهای تخصصی و گران‌قیمت دهه‌های گذشته شده است و یکی از ابزارهایی که پس از دهه‌ها توسعه در جوانب فنی ومکانیکی امروزه به وسیله‌ای فراگیر، بدل شده، دوربین عکاسی می باشد.دوربین‌های عکاسی علاقمندانی از تمامی اقشارجامعه اعم از ت مداران، هنرمندان، مشاوران، مهندسان، صنعتگران، تجّارومردم عادی دارند. در این پست تلاش می‌کنیم راهکارهای کسب درآمد و کارآفرینی در هنر عکس و صنعت عکاسی را طرح و بحث نماییم، ولی مخاطب این پست -الزاماً- عکاسان حرفه‌ای و متخصصین این حوزه نیستند، بلکه برخی راهکارها چیزی بیشتر از بکارگیری مکانیزم یک دوربین تلفن همراه را نمی‌طلبند.

 یک عکاس می‌تواند یک یا چند حوزه را با توجه به توانمندی‌ها و امکانات خویش انتخاب و فعالیت خود را در آن حوزه‌ها متمرکز کند. ساده‌ترین و نه لزوماً کم‌هزینه‌ترین راه برای راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار عکاسی فعالیت دریکی از ژانرها یا متودهای ذیل است:


سی وهفتمین دوره مسابقات فرهنگی وهنری عکاسی ,صنعت عکاسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

چارتر چیست دانلودستان SGP درب های امنیتی دانلود فایل گروه مشاوره تحصیلی هیوا فلزیاب پالسی | آموزش فلزیاب پالسی | انواع فلزیاب پالسی مجموعه گلخانه ای دزفول