فرش

برای شناخت بهتر هر کشور به فرهنگ و هنر و تاریخ آن کشور باید رجوع کرد. نام فارسی باستانی ایران نیز غنی از بهترین هنرها و تاریخ زبانزد می باشد و همینطور ایران برترین فرهنگ جهان را در تولید فرشهای نفیس دارا می باشد.

گاه فرش کرباسی نیز با بیش از نیم قرن تجربه در تجارت صادقانه فرش و بیش از دو دهه در هنر بافت فرش های نفیس ابریشم قم و بیش از یک دهه در تجارت فرش زیبای اصفهان یکی از جامع ترین گاه های فرش قم و اصفهان در جهان می باشد . گاهی که ت بازار کارش صداقت است. خدمات عالی و خوب، انتخاب عظیمی از رنگ ها و اندازه ها، فرشهایی نفیس مناسب با بودجه شما و کارآمد برای تمام مشتریان.

یکی از معیارهای مشتریان برای فرش ، انتخاب و آسان و بی دردسر آن می باشد . فرشهای زیبای قم واصفهان از گاه فرش کرباسی برای شما بسیار سهل و آسان و به صرفه خواهد بودزیرا که فرش های قمی گاه کرباسی اکثرا” هنر تولید خود گاه بوده و مارک های آن ها بنام پناهی و لاهیجی می باشد و فرش های اصفهان با برند های صیرفیان مهدئی حقیقی کرباسی زاده آبتین و مویدی خدمت شما ارائه می گردد.

٩٠درصد فرش های اصفهان وقم گاه های ما بسیار با کیفیت اند همینطور بافتی حرفه ای و کارآمد دارند .خدمات این گاه نیز با کیفیت بالا خدمت مشتریان محترم ارائه میگردد. گاه فرش کرباسی در کشور ایتالیا نیز شعبه دارد.

چشم انداز شگفت انگیز هنر بافت فرشهای نفیس را در گاههای کرباسی ببینید و چشمانتان را محصور این تصویر خیال انگیز کنید .این گاه با فرشهای خوب به استقبال از مشتریانش می رود، بافتهایی بسیار محکم، مقاوم و با دوام را در رج رج فرشهای کرباسی خواهید دید. فرش ابریشم قم فرشهایی بافته شده از ابریشم های چشم نواز.

گاه فرشهای نفیس و شکیل کرباسی در ارائه خدمات صادقانه سالیان سال است که مشتریان خوبی از هر گوشه و کنار سرزمینمان ایران و کشورهای خارجی دارد ، بعید است که یکبار کنید و مشتری دائم این گاه نشوید .

 


vps-poster گاه ,کرباسی ,فرشهای ,نفیس ,مشتریان ,اصفهان ,فرشهای نفیس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سنسور فلزیاب 09102191330 گالری عکس I2080 تحصیل در خارج | Study Abroad خرید زیورآلات زنانه دانلود آهنگ جدید و فیلم بنر و چاپ تخصصی جلوات.ای ار |www.jalavat.ir شماره تماس تهیه محصولات09334336389 شبکه ای از فایل‌های مختلف